Neděle 26. března 2023, svátek má Emanuel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. března 2023 Emanuel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Filmek

A přiškrtíme média...

Vymývání mozků jako za nacistické či komunistické propagandy prostřednictvím médií tu směle pokračuje. Postřehy sice sepsal člen SSO neboli Uctívačů Boha Klause, nicméně s obsahem je nutné souhlasit a zároveň se ptát, proč jsme to nechali dojít tak daleko?8-o

0/0
2.10.2012 20:54

wikiped

Svobodní jsou médii bojkotováni

prot je soutěž se zavedenými stranami velmi obtížná...Rv

0/0
30.9.2012 15:50

PASN

Pláč na špatném hrobě

SVOBODNÍ z odsákem Machem v čele jsou 99% populace ukradeníEU

0/0
27.9.2012 16:09

haes

Re: Pláč na špatném hrobě

Asi jste smysl článku nepochopil. Jde tu o praktiky ČT, o nic jiného.

0/0
29.9.2012 21:15

péťovakobyla

ČT kritizovala Putina za divadla při diskusích

A pilně to dělá sama! K pořadu Václava Moravce se na stránkách ČT vůbec nemůžete vyjádřit ! Typické .

+5/0
14.9.2012 18:52

beldor8

Tedy..

Pokud vazne registrace zucastnenych a vyber otazek funguje timto zpusobem vcetne toho , ze je maji diskutujici predem k dispozici tak je to komedie , na kterou se nevyplati koukat .. O pruzkumech ani nehovorim . Tam se vyberou ty strany co chce zadavatel :-P

+3/0
14.9.2012 15:01

karel_vvv

Volím SSO

I když, promiňte mi tu přímost, jako mediální hvězda zrovna nevypadáte ;-D

Jenže politik by neměl vypadat jako kozatá blondýna ani jako ulízaný konformní debil.

Že je tady prakticky fašistický režim se svojí mediokracií, silně pro-klerikální, protičeský a proněmecký, to není žádná novinka. Připomíná to velmi silně režim druhé republiky. I toho Moravce už máme ;-D

Ministr zahraničí nám už poradil, ať se všichni naučíme německy. Flanďáci dostanou všechno, co v českých zemích nakradli za všechna ta staletí. A do televize vás Svobodné nepustí. No to je ale překvapení, to by jeden nečekal.

Co dodat. Naštěstí je internet. Na TV koukají jenom dědkové a babky.

+5/0
14.9.2012 14:53

karel_vvv

Re: Volím SSO

Určitě natočíte spoustu klipů a dáte je na net, jako to provozují reformy.cz. Není nakonec jejich zakladatel č.1 v HK ? Mám dojem, že jo. Musíme bojovat, situace v lehké parodii skutečně připomíná rok 1938. Je to taková válka nasucho, bez bomb a střílení. Ale opět je tu Německo a Rakousko, snaha sežrat Českou republiku a zlomit jí páteř. Místo tanků a děl dneska mají banky, EU a ESM. I ti klerofašisti jsou stejní jako tehdy. Moravec se v téhle inkarnaci nejmenuje Emanuel, to je fakt. Ale stejně jako tehdy, kdy si zrádci a zloději mysleli, že mají své jisté, nakonec přišel Stalingrad, Tobruk, Bagration a Den D. A lumpové viseli nebo utíkali s nahým zadkem.

0/0
14.9.2012 15:11

hlava..dvacetdva

Platíme spousty věcí, které nechceme.

Panstvu se to líbí, z čeho by jinak žilo?

+1/0
14.9.2012 11:41

Gaspard

Je to smutné zjištění

když zástupce strany, která se snaží představit jako konzervativní, na úlitbách ze strany státu co nejméně závislá, si stěžuje, že jej stát prostřednictvím státní hlásné (nebo hlásného) trouby nechce prezentovat ;-€.

Pokud si tato strana nedokáže najít jiný kanál, jak sdělit svým příznivcům a potenciálním voličům své vize, pak je organizačně neschopná a nemá v zastupitelstvech co dělat. Jinak to budou zase další zelení, veverky apod.

Pánové styďte se, věřil jsem vám víc. Rv!!

0/0
14.9.2012 11:15

mbem

Re: Je to smutné zjištění

Já tedy nic smutného na tom, když někdo poukazuje na to, jak těžké je prosadit se v konkurenci etablovaných a státem protežovaných stran, nevidím. O to více na to musí upozorňovat, pokud mají zrušení tohoto protežování v programu...

+4/0
14.9.2012 11:38

Gaspard

Re: Je to smutné zjištění

Nechci se nijak zastávat ČT, ale jak byste to udělal vy? V diskusním pořadu v kraji kde kandidují desítky různých uskupení, z nichž většina buď nemá žádný program pro daný kraj (chceme světový mír a benzín za korunu), nebo jsou postaveny na prosazování jednoho lokálního zájmu (i do našeho satelitního městečka chceme sjezd z dálnice) se jakákoliv rozumná diskuse moderovat nedá. Navíc i při 6-7 vyvolených diskutujících na podiu se ke slovu během diskuse každy z nich dostane párkrát na pár vteřin a to když má odpovídat na nějakou sugestivní otázku typu - A co uděláte s korupcí? Pokud bych chtěl, jako zástupce strany fundovaně odpovědět na takové otázky, tak radši natočím krátké šoty s mojí argumetací a umístím je na youtube a sociální sítě. Ale to je pro "moderní" stranu asi nepochopitelné a tak se raději chtějí se svým vteřinovým blekotáním prezentovat v televizním pořadu, na který stejně jejich potenciální voliči nekoukají.

0/0
14.9.2012 12:06

mbem

Re: Je to smutné zjištění

Jak bych to dělal já? Věřejnoprávní média bych zrušil. A politickým stranám nedal z rozpočtu ani korunu. Pak by to byl férový politický boj, ve kterém by lidé možná sami od sebe začli vyhledávat informace třeba na tom zmíněném youtube a nečekali jenom na to, koho jim Moravec naservíruje pod nos...

+5/0
14.9.2012 12:15

Gaspard

Re: Je to smutné zjištění

Souhlasím. Ale pak bych si taky nestěžoval, že mě do toho veřejnoprávního média (které chci zrušit) nechtějí pustit ;-)

0/0
14.9.2012 14:49

haes

Re: Je to smutné zjištění

Celý článek je o porovnání OVM s někdejší Československou televizí. Nic vím jsem tam nenapsal.

+1/0
14.9.2012 13:23

Gaspard

Re: Je to smutné zjištění

Ah so, tak to jsem z vašeho ublíženeckého článku nějak nepobral. :-/

0/0
14.9.2012 14:59

xdanieli

Šebelík ma nutkávý pocit, že národu chybí právě on.

V diskuzi se autor Šebelík ptal, proč by se měl ztrapnit v pořadu OVM. Nabízím řešení této otázky.

- Šebelíku, podívejte se na své foto

- pokud toto nestačí, přečtěte sei znovu svůj článek

- pokud ani toto nestačí, přečtěte si svoje reakce v diskuzi pod tímto článkem 

Šebelíku, myslím si že nabídnutou hypotezou je otázka vašeho případného ztrapnění při případném vystoupení v pořadu OVM uspokojivě vyřešena. Pokuy si myslíte že ne, přidejte další ilustrativní , nejlépe vlastní, text.

0/0
14.9.2012 10:37

ondra.novacisko.cz

Re: Šebelík ma nutkávý pocit, že národu chybí právě on.

Argument at hominem? no fuj!

+2/0
14.9.2012 10:54

Gmurr

mno

Televize si asi vsude vybere, koho pusti do ziveho vysilani- teda divaku.

Ktere politicke strany nebyly v diskuzi? Kolik by jich tam melo byt co pocetne? Dalo by se to realizovat?

jak znela vase cenzurovana otazka?

Dekuji.

+2/0
14.9.2012 9:28

haes

Re: mno

Ne, tak moje cenzurované otázka nezněla. Touto otázkou se můj článek nezabývá. Zabývají se jí jiní, já jenom odkazuji: "odstupňovaná rovnost", "Michal Škop", "stížnost".

.

Moje otázka zněla: "Odhady ukazují, že až 3/4 peněz, které člověk vydělá, protékají přes ruce politiků a úředníků, anebo je jejich vydání vynuceno jinak na základě zákona. Máte nějaký nápad, jak člověku od této zátěže pomoci? Vždy't kdybychom toto číslo snížili jenom na 1/2, hned by se lidé měli 2x (!) lépe."

.

O to ale nejde. Jde o to, že ČT nepřipustí jiné téma, než na kterém se vybrané strany shodnou: vytahat z lidí peníze. Dohady, za co je utratit, jsou pak už jenom zástupné téma.

+3/0
14.9.2012 9:41

Rájec

Re: mno

Vysvětlení je v její veřejnoprávnosti. Veřejnoprávně cenzor (pověřený) rozhodne kdo ano a kdo ne. Veřejnoprávnost  v rozsahu ČR a ČT je asi na počet obyvatel poněkud rozmařilá  Ale tak to soudruzi z Národní fronty chtějí. A tak to bude. Priotisocialistickým živlům ukážeme. Nemají se co ptát.

+1/0
14.9.2012 10:35

jirka1965

Celkem souhlas, kromě jedné věci

a to je Vaše tvrzení, k tomu "Zařídíme, postavíme, podpoříme, poskytneme!", kde uvádíte, že se zapomněli se  zeptat publika, zda je daňový poplatník ochoten financovat to přerozdělování peněz z jedněch kapes do druhých kapes. Tady bych řekl, že se publika ptát nemuseli, protože odpověď dostanou ve volbách. U těch zmanipulovaných průzkumů máte pravdu. Dozvěděl jsem se, jak to dělají a jde mi z toho mráz pozádech. Navíc se to nedá dokázat. Ty agentury prostě pošlou své lidi do terénu a ti tam sbírají data. Prostě dělají to, co mají. Jenže velké strany mají u agentur své informátory (šéf agentury o nich asi ani neví) a dozvědí se, kde se budou ti terénní pracovníci pohybovat a tam naženou velké strany své lidi. Prostě si ty výzkumníky najdou. No a agentury pak mohou s klidným svědomím říci - byli jsme v tolikia městech, v tolika obcích, věková struktura byla taková či maková atd. No aq co si budeme povídat - ty průzkumy potom velmi ovlivňují volby.

0/0
14.9.2012 9:18

haes

Re: Celkem souhlas, kromě jedné věci

Publika se ptát nemuseli, odpověď dostanou ve volbách. Ano, jistě.

Já ale protestuju proti tomu, aby byly otázky kladeny tímto způsobem: Chcete za své peníze koupit a) kolo, b) pračku, c) mobila, d) dovolenou. Chybí mi tam e) peníze si nechám a pořídím si něco úplně jiného. V článku jsem to řekl jasně: "Téma je totiž cenzurováno. Kdyby cenzurováno nebylo, hrozilo by, že by se penězovody z kapes daňových poplatníků, tekoucí prostřednictví politiků do kapes příslušných zainteresovaných subjektů, mohly přiškrtit. To ale přeci nikdo z těch, kteří na pódiu seděli, nechce, že?"

0/0
14.9.2012 9:34

jirka1965

Re: Celkem souhlas, kromě jedné věci

Ve své podstatě jim nikdo nebránil, aby to řekli způsobem, jaký naznačujete.

0/0
14.9.2012 9:37

haes

Re: Celkem souhlas, kromě jedné věci

Do diskuse byli připuštěni jenom ti, kteří odpověď (e) ve scénáři nemají. A zeptat se jich přímo, to nebylo možné.

+2/0
14.9.2012 9:44

bofums

Je cesta, jak se bránit!

Václava Moravce musí člověk vidět a hlavně slyšet! Pokud má vlastní nepropláchnutý mozek,

udělá divák po čase jedno : přepne na jiný kanál, kde se Moravec nevyskytuje. Tímto jednoduchým

způsobem ochrání své duševní zdraví a nebude mít po shlédnutí Moravcova pořadu dojem, že byl

" užitečným idiotem" ! Pouze doplňuji, že podobný pocit má divák, pokud tyto nejmenované pořady

sleduje, i jinde, nejen v ČT  !!

+4/0
14.9.2012 8:58

mbem

Re: Je cesta, jak se bránit!

Věc má ještě jednu rovinu. A tou je 135 Kč mesíčně od (téměř) každé domácnosti. Takže pocit užitečného idiota, který to všechno platí (u mě) přetrvává i po přepnutí kanálu.

+2/0
14.9.2012 9:02

slava kunst

Re: Je cesta, jak se bránit!

nejsem milovníkem televize, myšleno vysílání, ten přístroj ani nemám. Ale ruku na srdce, někdo Vám slíbil, že za 135 Kč bude ukazovat pravdu? Ukazují Vám televizní obraz světa a ten je takový jaký je, pravda asi není "sexy".

+1/0
14.9.2012 9:12

mbem

Re: Je cesta, jak se bránit!

Nikdo mi pravdu neslíbil a nikomu sem na to nenaletěl a pravdu si neobjednal. Přesto platím. :-P

+4/0
14.9.2012 9:15

karel_vvv

Re: Je cesta, jak se bránit!

No tak to neplaťte, to je jednoduchá pomoc.

Nemají žádné právo Vás pak osočovat ze zlodějství. Vyděrač a nepřítel se nemá co odvolávat na morálku.

Sprostě nám to nařídili, a pokud nechceme platit, tak vyhrožují, že nám všechno přes exekutory zabaví.

Za pár stovek dluhu klidně desetitisíce nebo i více. Nedívám se na ČT a ČRO neposlouchám.

Nic jim nedám. Televize je dneska jen marginální informační kanál pro důchodce.

0/0
14.9.2012 14:41

jendazmoravy

Čemu se divíte?

Moravec je typická ukázka mediokracie. On a ČT názory veřejnosti nezjišťuje, on ty názory vytváří! To není nic nového. Smutné je, že to dělá za peníze z daní (platba za ČT nic jiného není).

+12/0
14.9.2012 8:34

haes

Re: Čemu se divíte?

Máte absolutní pravdu.

0/0
14.9.2012 8:35

jirka1965

Re: Čemu se divíte?

Toto se dá říci o všech médiích obecně. Nemyslím, že se ČT nějak vymyká.

0/0
14.9.2012 9:19

mbem

Re: Čemu se divíte?

ČT se vymyká svou "veřejnoprávností"...

+1/0
14.9.2012 9:29

milinek

Škoda času

OVM už  nesleduji a vůbec mě nechybí Rv

0/0
14.9.2012 8:33

haes

Re: Škoda času

Já taky ne. Ale když už do těch voleb jdeme, je jaksi naší povinností se podobných komedií účastnit.

0/0
14.9.2012 8:36

kolos.veliky

Je to smutné zjištění

Jeden se konečně dostane na kandidátku nějaké strany a na volitelné místo a zjistí, že šlápl vedle. Že prostě o tuto stranu nikdo nemá zájem. Voliči zvlášť.

Kdybyste měl podporu voličů a mohl sedět na pódiu, měl byste na to stejný pohled?

+1/0
14.9.2012 8:33

haes

Re: Je to smutné zjištění

Vůbec jste nepochopil obsah článku.

+4/0
14.9.2012 8:34

kolos.veliky

Re: Je to smutné zjištění

Ale pochopil.

Možná je pro pana autora lepší, že na tom pódiu neseděl. Alespoň se neztrapnil. OVM nesleduji, občas zaslechnu něco ze speciálů Radiožurnálu - ještě jsem neslyšel kandidáta, který by dokázal jasně odpovědět na jasně položenou otázku. Všichni jenom blábolí nesmysly.

Předvolební speciály jsou totální bláboly ode všech zúčastněných a sledovat je absolutní ztráta času.

A stížnosti zaznívají vždycky jen od těch, kteří kteří nebyli připuštěni ke svým 5 minutám slávy.

Co brání neúspěšným stranám, aby uspořádaly samy předvolební diskusi politických lůzrů?

+3/0
14.9.2012 8:44

haes

Re: Je to smutné zjištění

Vy jste nějakej chytrej. Proč bych se měl ztrapnit? Proč myslíte, že bych blábolil nesmysly? A o tom to je: nikdy jste mě neslyšel, přesto na mě máte svůj názor.

Že jsme nebyli připuštěni na pódium? Manipulaci vysílání kritizuje kde kdo, nejen strany, které byly odstrčeny. Viz odkazy v článku: Michal Škop, stížnost, "odstupňovaná rovnost".

+4/0
14.9.2012 8:53

Godfrey

Re: Je to smutné zjištění

Podle průzkumu Českého rozhlasu má o Svobodné v Královéhradeckém kraji zájem více voličů než o Zemanovce, kteří připuštěni byli.

+8/0
14.9.2012 9:06

ondra.novacisko.cz

Re: Je to smutné zjištění

Jak jste přišel na to, že voliči nemají o stranu zájem? Že bych propásl volby? Zatím je to o tom, o které strany má zájem vládní propagandistická média.

+1/0
14.9.2012 10:57

slava kunst

Televize není na světě aby ukazovala pravdu,

ale aby dělala show. Někdy se předváděná show jako pravda vypadá, je to prostě takový formát zábavného pořadu. Je to show vyvolávající trochu jiné emoce. Tak to je už od samotných historických počátků vysílání, všude ve světě. Některé aféry se dostaly i před kongres USA. Stačí nastudovat dějiny televizního vysílání.

Očekávat něco jiného je poněkud naivní.

0/0
14.9.2012 8:32

ondra.novacisko.cz

Re: Televize není na světě aby ukazovala pravdu,

Dobře, ale ať to nedělá STÁTNÍ televize. STÁT není od toho aby občany bavil.

0/0
14.9.2012 10:51

slava kunst

Re: Televize není na světě aby ukazovala pravdu,

Stát stejně tak není od toho aby ukazoval pravdu, ikdyž se tváří, že je jejím majitelem. Prostě televize je jaksi ze své podstaty šalba a klam a ani stát nemá sílu, ale ani chuť, to měnit. Možná by mohl zavést varování, podobné tomu na cigaretách, které by se povinně umisťovalo na přijímač: "Sledování televize škodí zdraví" "Věci a jevy ukazované v televizi se mohou od skutečnosti lišit"

Jednoduše jsou určitá očekávání, která proště televize nebo stát nemohou splnit, chyba pak není na straně televize nebo státu, ale na straně nositele očekávání.

0/0
14.9.2012 11:46

ondra.novacisko.cz

Re: Televize není na světě aby ukazovala pravdu,

Svým dětem vtloukám do hlavy, že v televizi dávají jen pohádky, čili vymyšlené příběhy, které se ve skutečnosti nestaly a nejsou pravdivé. Když mi tuhle šestiletý syn namítl, že zprávy nejsou pohádky, tak jsem mu odpověděl  "i to jsou pohádky, jenže pro dospělé". A maminka mu to pak potrvdila také.

0/0
14.9.2012 12:15

slava kunst

Re: Televize není na světě aby ukazovala pravdu,

Ano to je velmi moudré. Jestli podobně postupujete ve výchově i v jiných stránkách života, je velmi pravděpodobné, že z Vašeho syna vyroste správný chlap. Přeji Vám hodně štěstí a radosti z dětí.R^

0/0
14.9.2012 12:26

no_comment

no nazdar

teda jestli to tak fakt je, tak je to hodne smutny:-/

+4/0
14.9.2012 8:28

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS